Досить суттєва частина батьків та здобувачів освіти вважає предмети «Мистецтво» тим, що є необов’язковим для вивчення в загальноосвітній школі. Як змінити цю ситуацію? Чому ми маємо навчати на мистецьких уроках? Передусім, відчувати мистецтво на чуттєвому рівні, а не на когнітивному, та навчитися використовувати потенціал мистецтва для розвитку особистості. Під час вебінару будемо говорити про організацію роботи здобувачів освіти 8-11 класів з предмету «Мистецтво». Ви почуєте про те, як організувати та провести кейс-урок, як організувати роботу в профільному класі, якщо цей профіль – художньо-естетичний з досвіду роботи. Як заохотити здобувачів освіти до вивчення предмету через участь у проєкті з медіаграмотності «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»
Зміст:
- Навчаємо інфо-медіаграмотності на уроках з мистецтва.
- Кейс-уроки в 9-11 класах-одна із форм інтеграції предмета «Мистецтво» з іншими предметами.
- Художньо-естетичний профіль навчання в 10-11-му класах: форми, методи, прийоми.
- Результати для вчителя та учнів.
- Висновки.
Спікер: Даниліна Елла, вчителька трудового навчання, технологій, мистецтва Української загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 Селидівської міської ради, вищої кваліфікаційної категоріЇ, вчитель-методист, ТОП-50 вчителів Global Teacher Prize Ukraine