Slider

• Ґендерно чутливий урок як крок до досягення мрії учня;
• STEM-уроки — освіту успішних людей;
• доповнену реальність на уроках як новий засіб комунікації з учнями.

Пахомов Юрій Дмитрович,

учитель хімії ЗШ № 24 м. Івано-Франківськ, аспірант кафедри середовища та хімічної освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, член команди BeeFree, що посіла І місце у ІІ Всеукраїнському хакатоні для вчителів «STEM: Гендерночутливий підхід до навчання у школі». Співавтор серії інтерактивних STEM-карток з елементами доповненої реальності, які дають змогу подивитися на проблему вибору професії без “гендерних окуляр”

Навчальний план курсу (Програма)

Використання інтерактивних STEM карток з елементами доповненої реальності для розвитку ґендерної чутливості у школярів
Відео: Використання інтерактивних STEM карток з елементами доповненої реальності для розвитку ґендерної чутливості у школярів ВІДКРИТО 00:00:00
Презентація: Використання інтерактивних STEM карток з елементами доповненої реальності для розвитку ґендерної чутливості у школярів 00:00:00

Відгуки

Н.Д.

рейтинг
  • 5 зірок 0
  • 4 зірок 0
  • 3 зірок 0
  • 2 зірок 0
  • 1 зірок 0

Відгуки поки ніхто не залишив

Дистанційні курси

Результат наших курсів - це перемоги наших слухачів на конкурсах, це слова захоплення керівництва і колег, це впевненість у власних силах і подолання нових вершин.

Приєднуйтесь до 6895 своїх колег, які вже навчаються на нашому сайті.

Контакти

м. Харків вул. Плеханівська 66/оф. 11

+38(057) 73-19-634

+38(068) 37-54-634

+38(066) 82-04-065

tutor.d.academy@gmail.com

marafon.osnova@gmail.com

Зараз онлайн

Рисунок профиля (Залозна Тетяна Василівна)
Рисунок профиля (Завадська Наталія Анатоліївна)
Рисунок профиля (Іщенко Ольга Іванівна)
|
"Дистанційна Академія"©
0
X