previous arrow
next arrow
Slider

Вимерлих динозаврів трохи шкода. Вони не зуміли пристосуватися до нових умов життя, бідолахи. Але вони надали нам гарний урок — змінюйся і розвивайся, або програєш.
Ні, ні, ми не динозаври. Ми прагнемо змін і поспішаємо за часом. Тож нам требі дізнатися, як застосовувати на уроках усі ці драйвові фішки, що на методичній мові називаються «інформаційно-комунікаційні технології».

Рогова Наталія Володимирівна 

Американський філософ і вчений Норберт Вінер сказав, що «ми змінили своє оточення так радикально, що тепер повинні змінювати себе, щоб жити в цьому новому оточенні». Заплющіть на мить очі та пригадайте, як змінювалися такі звичні повсякденні речі навколо вас. Наприклад, капці, чайник, пральна машинка, одна зі шкідливих звичок жінок і не тільки… – телефон, пристрій для написання статзвітів наприкінці семестру –  калькулятор та ще багато-багато інших речей. Інформатизація суспільства завойовує світ. Це перспективний шлях до економічного, соціального і культурного розвитку, і тому ми, педагоги, не повинні стояти осторонь цих процесів, а мусимо крокувати в ногу з часом. Пригадайте динозаврів. Які у Вас виникають асоціації?  А чому вони вимерли? За однією з версій, не могли пристосуватися до оточення, у якому опинилися. А яких дітей ми навчаємо? Центеніалів, які народилися в 2000-х рр. і не уявляють свого життя без ґаджетів та Всесвітньої павутини. І щоб не бути динозаврами в освітньому просторі, щоб уроки були сучасними, цікавими й корисними для наших учнів, ми, учителі, зобов’язані використовувати в освітньому процесі інформаційно-комунікаційні технології.   Які Інтернет-ресурси  і, найголовніше, як їх застосовувати на уроках? Залюбки поділюся  з Вами  своїм досвідом.

Навчальний план курсу (Програма)

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках, або Як не бути динозавром в освітньому просторі
Відео: Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках, або Як не бути динозавром в освітньому просторі ВІДКРИТО 00:00:00
Презентація: Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках, або Як не бути динозавром в освітньому просторі 00:00:00

Відгуки

5

5
1 рейтинг
  • 5 зірок 1
  • 4 зірок 0
  • 3 зірок 0
  • 2 зірок 0
  • 1 зірок 0
  1. 5

    Дуже інформативний курс, містить приклади використання різних ресурсів на уроках української мови та літератури. Коротко, чітко і зрозуміло! Дякую спікеру за те, що поділилася досвідом своєї роботи!

Дистанційні курси

Результат наших курсів - це перемоги наших слухачів на конкурсах, це слова захоплення керівництва і колег, це впевненість у власних силах і подолання нових вершин.

Приєднуйтесь до 8162 своїх колег, які вже навчаються на нашому сайті.

Контакти

м. Харків вул. Плеханівська 66/оф. 11

+38(057) 73-19-634

+38(068) 37-54-634

+38(066) 82-04-065

tutor.d.academy@gmail.com

marafon.osnova@gmail.com

Зараз онлайн

Рисунок профиля (Раїса Лядська)
Рисунок профиля (Перепелятник Людмила Миколаївна)
Рисунок профиля (Синичко Вікторія Олександрівна)
Рисунок профиля (Галина Кравчук)
Рисунок профиля (МІРОШНИЧЕНКО НАТАЛЯ АНАТОЛІЇВНА)
Рисунок профиля (Білаш Вікторія Володимирівна)
Рисунок профиля (Назарова Вікторія Валентинівна)
Рисунок профиля (Алєнічева Вікторія Олександрівна)
Рисунок профиля (Герасименко Катерина Володимирівна)
|
"Дистанційна Академія"©
0
X