Як зробити інтегрований курс «Мистецтво» важливим для учасників освітнього процесу
Спікер - Даниліна Елла, вчителька трудового навчання, технологій, мистецтва Української загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 Селидівської міської ради, вищої кваліфікаційної категоріЇ, вчитель-методист, ТОП-50 вчителів Global Teacher Prize Ukraine
• Досить суттєва частина батьків та здобувачів освіти вважає предмети «Мистецтво» тим, що є необов’язковим для вивчення в загальноосвітній школі. Як змінити цю ситуацію? Чому ми маємо навчати на мистецьких уроках? Передусім, відчувати мистецтво на чуттєвому рівні, а не на когнітивному, та навчитися використовувати потенціал мистецтва для розвитку особистості. Під час вебінару будемо говорити про організацію роботи здобувачів освіти 8-11 класів з предмету «Мистецтво». Ви почуєте про те, як організувати та провести кейс-урок, як організувати роботу в профільному класі, якщо цей профіль – художньо-естетичний з досвіду роботи. Як заохотити здобувачів освіти до вивчення предмету через участь у проєкті з медіаграмотності «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»
Зміст:
1. Навчаємо інфо-медіаграмотності на уроках з мистецтва.
2. Кейс-уроки в 9-11 класах-одна із форм інтеграції предмета «Мистецтво» з іншими предметами.
3. Художньо-естетичний профіль навчання в 10-11-му класах: форми, методи, прийоми.
4. Результати для вчителя та учнів.
5.Висновки.
***********************
Три лайфхаки для вчителя мистецтв в умовах онлайн навчання
ꙮ Спікер - Ольга Просіна, к.п.н, завідувачка кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО ДЗВО "Університет менеджменту освіти" НАПН України, натхненниця і одна з засновниць ГО "Центр освітніх ініціатив "Толока"
• Анотація: У ході вебінару знайдемо відповіді на запитання:
-як зробити онлайн урок динамічним?
-перевернутий клас - як це працює?
- як гаджети можуть стати найкращими друзями вчителя мистецьких дисциплін?
*******************************
Нетрадиційні уроки мистецтва та образотворчого мистецтва
Спікер - Козіна Лариса, учитель вищої кваліфікаційної категорії; «учитель методист»
• Анотація: Зміни, що відбуваються навколо, вимагають нового підходу до викладання предметів художньо-естетичного циклу. З радістю поділюсь своїм досвідом у таких питаннях:
1. Нетрадиційні уроки, які підтримують інтерес в учнів та найкраще запам‘ятовуються.
2. Потреба у використанні дистанційних технологій в умовах сучасної школи. Аналіз та порівняння їх ефективності.
3. Компетентісний підхід, як обов‘язкова складова сучасного уроку.
*********************
Відеоредактори - ваші помічники в дистанційному навчанні
Спікер - Савченко Тетяна Терентіівна " "вчитель -методист" музичного , образотворчого мистецтва та Мистецтва.
"Кіностудія", Movie Maker - відеоредактори ваші помічники в дистанційному навчанні.
Слухачі дізнаються, як за допомогою цих програм можна провести дистанційний урок.
Матеріали:
-
- Як зробити інтегрований курс «Мистецтво» важливим для учасників освітнього процесу FREE 00:00:00
- Три лайфхаки для вчителя мистецтв в умовах онлайн навчання FREE 00:00:00
- Нетрадиційні уроки мистецтва та образотворчого мистецтва FREE 00:00:00
- Відеоредактори – ваші помічники в дистанційному навчанні FREE 00:00:00
Відгуки про курс
4.9
- 5 зірок7
- 4 зірок1
- 3 зірок0
- 2 зірок0
- 1 зірок0
Чудово!
Вельми вдячна за курс! Дуже корисна інформація.
Дякую, змістовно
Дуже вдячна, багато цікавого матеріалу який буде корисним в моїй роботі.
Пізнавально
Спікери зацікавили своїми лайфхаками. Буди використовувати. Спонукає навчатися. Дякую
Цікава інформація
Дякую за цікаву інформацію
Сучасно! Актуально!
Дякую усім лекторам за цікавий практичний досвід! Бажаю нових творчих знахідок та уважних учнів!
Дякуємо
Дякуємо за навчання.
Мистецтво
Дякую за курси. Дуже повчально.
Надзвичайно цікаві, корисні та дуже актуальні вебінари. Щиро дякую всім, хто долучився до створення цієї міні-конференції.
Надзвичайно цікаві, корисні та дуже актуальні вебінари. Щиро дякую всім, хто долучився до створення цієї міні-конференції.