previous arrow
next arrow
Slider

– Розуміння особливостей гіперактивної дитини та різні способи її адаптації.

– Як побудувати освітній процес у групі з гіперактивною дитиною, як взаємодіяти з батьками.

– Як вихователю зберегти психологічну рівновагу та уникнути вигорання.

Пустовій Ірина Василівна,

практичний психолог вищої категорії, КПТ-консультант, арт-терапевт, керівник Центру розвитку дітей, сімейної психології та психотерапії “Індіго”

Навчальний план курсу (Програма)

Особливості педагогічного впливу під час роботи з дітьми з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги
Відео: Особливості педагогічного впливу під час роботи з дітьми з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги ВІДКРИТО 00:00:00
Презентація: Особливості педагогічного впливу під час роботи з дітьми з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги 00:00:00

Дистанційні курси

Результат наших курсів - це перемоги наших слухачів на конкурсах, це слова захоплення керівництва і колег, це впевненість у власних силах і подолання нових вершин.

Приєднуйтесь до 8277 своїх колег, які вже навчаються на нашому сайті.

Контакти

м. Харків вул. Плеханівська 66/оф. 11

+38(057) 73-19-634

+38(068) 37-54-634

+38(066) 82-04-065

tutor.d.academy@gmail.com

marafon.osnova@gmail.com

Зараз онлайн

Рисунок профиля (Токарєва Наталя)
Рисунок профиля (Григораш Юлія Олегівна)
Рисунок профиля (Доліба Наталя Григорівна)
Рисунок профиля (Ніколаєва Ганна Федорівна)
|
"Дистанційна Академія"©
0
X