Пройшовши курс ви:
- придбаєте вміння використовувати сучасні педагогічні інновації та інструменти в очному, дистанційному та змішанному навчанні при викладанні різних навчальних предметів у початкових класах;
- навчитеся практично реалізовувати компетентністний підхід засобами інтерактивних форм навчання;
- отримаєте базу теоретичних знань з питань методологічних і психолого-педагогічних основ організації освітнього процесу щодо здійснення педагогічної діяльності в умовах упровадження Державного стандарту початкової освіти;
- удосконалите свої знання щодо розв’язання нових завдань реформування освіти, володіння аналітичними, прогностичними, проєктивними та рефлексивними навичками;
- навчитеся формувати оптимальний стиль соціального партнерства та розподіленого лідерства; навички моделювання інноваційного та сприятливого для дитини освітнього середовища та реалізації концепції педагогіки партнерства.
Завантажити програму курсу
АВТОРКИ КУРСУ:
Юрко Олена Володимирівна старший учитель, спеціаліст вищої категорії, учитель початкових класів Харківського ліцею №161 “Імпульс” Харківської міської ради Харківської області, авторка серії навчально-методичних статей на шпальтах журналів ВГ «Основа» «Початкове навчання», «Позакласна робота», «Виховна робота», «Педагогічна майстерня»; Коновалова Марина Валентинівна головний редактор журналу «Зарубіжна література в школі» ВГ «Основа», спікерка Всеукраїнських вебінарів, авторка серії навчально-методичних посібників ВГ «Основа», видавництва «Ранок» (м. Харків), співавторка підручників із зарубіжної літератури для 10–11-х класів — переможців Всеукраїнського конкурсу підручників (2015–2019), вчителька зарубіжної літератури вищої категорії, методистка.
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Актуальність програми курсів підвищення кваліфікації вчителів початкових класів полягає в необхідності підготовки вчителя Нової української школи до реалізації освітньої політики держави шляхом опанування новітніми практиками, технологіями, методиками, формами, методами професійної діяльності на засадах інноваційних освітніх підходів з урахуванням потреб педагогів, держави та глобалізованого світу. Переосмислення соціальної і професійної місії вчителя Нової української школи актуалізує необхідність підготовки фахівців, адаптованих до сучасних соціокультурних умов, здатних творчо працювати, приймаючи нестандартні рішення в ситуаціях ринкової конкуренції, уникаючи стереотипізації і шаблонів, засвоювати нові професійні ролі і функції, забезпечувати випереджувальність розвитку країни, реалізовувати освітні проєкти національного масштабу, витримувати конкуренцію на європейському і світовому ринку освітніх послуг тощо.
Матеріали
-
- Вступ FREE 00:00:00
-
- Теорія 00:00:00
- Практична робота 1 (phs) 24 hours
- Тести 01:00:00
- Додаткові матеріали / літерута 00:00:00
- Теорія 00:00:00
- Практична робота 2 (phs) 24 hours
- Тести 01:00:00
- Додаткові матеріали / літерута 00:00:00
- Теорія 00:00:00
- Практична робота 4 (phs) 24 hours
- Тести 01:00:00
- Додаткові матеріали / літерута 00:00:00
Відгуки про курс
5
- 5 зірок1
- 4 зірок0
- 3 зірок0
- 2 зірок0
- 1 зірок0
Подяка
Дуже багато пізнавального і цікавого матеріалу вкладено в цей курс!!! Дякую організаторам за це навчання!