fbpx
Slider

Сучасний учитель прагне новітніх освітніх технологій, але не завжди коректно, тобто доцільно й результативно  працює з ними на уроці. Спробуємо разом поговорити про цю проблему й зрозуміти, як саме використовувати сучасні методи й прийоми, щоб вони реально працювали на результат, активізували пізнавальну діяльність учнів і робили урок різноманітним у його формі й змісті.

 

Маленко Олена Олегівна

доктор філологічних наук, професор, завідувач кафедри українознавства і лінгводидактики Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди

Навчальний план курсу (Програма)

Новітні технології на уроці: що, як і для чого
Відео: Новітні технології на уроці: що, як і для чого ВІДКРИТО 00:00:00
Презентація: Новітні технології на уроці: що, як і для чого 00:00:00

Відгуки

5

5
1 рейтинг
  • 5 зірок 1
  • 4 зірок 0
  • 3 зірок 0
  • 2 зірок 0
  • 1 зірок 0
  1. Креативно!

    5

    Беру участь у багатьох вебінарах, курсах, конференціях, але сьогоднішнім заняттям захоплююсь особливо. Все чітко, зрозуміло. Дещо знаю, але відкрила багато нового для себе. Можливо, не так називала той чи інший прийом. Наприклад, розповідання історій (сторителінг). У мене є така розповідь про займенник. Сподобалося заняття воркшоп. Обов язково пораджу колегам пройти ваш курс. Дякую.

Дистанційні курси

Результат наших курсів - це перемоги наших слухачів на конкурсах, це слова захоплення керівництва і колег, це впевненість у власних силах і подолання нових вершин.

Приєднуйтесь до 7005 своїх колег, які вже навчаються на нашому сайті.

Контакти

м. Харків вул. Плеханівська 66/оф. 11

+38(057) 73-19-634

+38(068) 37-54-634

+38(066) 82-04-065

tutor.d.academy@gmail.com

marafon.osnova@gmail.com

Зараз онлайн

Никого нет on-line
|
"Дистанційна Академія"©
0
X