Slider

– Як зацікавити учня та допомогти йому зрозуміти та побачити незрозумілий та важкий для сприйняття матеріал.
– Як організувати на уроці інтелектуально-практичну та дослідницьку діяльність учнів.
– Приклади використання динамічних математичних середовищ Desmos та GeoGebra для наочної візуалізації навчального матеріалу

Спікер: Власова Ірина Олександрівна,
учителька вищої категорії, учителька-методистка, учителька математики та інформатики гімназії № 48 м. Києва

Навчальний план курсу (Програма)

Наочна математика, або Ще раз про візуалізацію навчального матеріалу під час вивчення математики
Відео: Наочна математика, або Ще раз про візуалізацію навчального матеріалу під час вивчення математики ВІДКРИТО 00:00:00
Презентація: Наочна математика, або Ще раз про візуалізацію навчального матеріалу під час вивчення математики 00:00:00

Відгуки

Н.Д.

рейтинг
  • 5 зірок 0
  • 4 зірок 0
  • 3 зірок 0
  • 2 зірок 0
  • 1 зірок 0

Відгуки поки ніхто не залишив

Дистанційні курси

Результат наших курсів - це перемоги наших слухачів на конкурсах, це слова захоплення керівництва і колег, це впевненість у власних силах і подолання нових вершин.

Приєднуйтесь до 6698 своїх колег, які вже навчаються на нашому сайті.

Контакти

м. Харків вул. Плеханівська 66/оф. 11

+38(057) 73-19-634

+38(068) 37-54-634

+38(066) 82-04-065

tutor.d.academy@gmail.com

marafon.osnova@gmail.com

Зараз онлайн

Рисунок профиля (Помогайбо Юлія Василівна)
Рисунок профиля (Мельник Оксана Леонидівна)
|
"Дистанційна Академія"©
0
X