(057) 73-19-634 // +38(068) 37-54-634 // +38(066) 82-04-065

Сайт працює у тестовому режимі! Про будь які помилки у роботі на сайті повідомляйте у формі

Використання методів Мнемотехніки у початковій школі

«Вони ж справжні стенографісти!» — вигукнули ми, перглянувши відео Людмили Прокопенко.
Те про що розповідає пані Людмила ми радимо використовувати не тільки вчителям, а й батькам, й усім людям. яким потрібно працювати з великими обсягами інформації. Бо метод піктограм, який опанували учні пані Л? — захоплююча гра, за допомогою якої вірші запам’ятовуються миттєво. Метод асоціацій перетворює важку термінологію на кумедні образи, які легко додати до памʼяті.
У ваших дітей більше не буде ситуацій «Учив, учив — на ранок забув!». Уперед, до легкого навчання.

1 СЛУХАЧ/ІВ У СПИСКУ

Прокопенко Людмила Володимирівна    

Потреби сучасного життя, нормативні освітні документи вимагають розвивати творчі здібності кожної дитини. У творчості людина реалізує всі наявні у неї знання, уміння та природні здібності. Сучасний учитель повинен вміло знаходити стежинку для творчого розвитку кожного учня, якою дитина буде йти до самореалізації. Протягом останнього часу робота початкової школи спрямована не на заучування, а на навчання, не на знання, а на вміння й навички, не на експлуатацію інтелекту, а на його розвиток, що сприяє формуванню творчої компетенції молодших школярів. Нині багато учителів задаються питаннями:

● Яким методам і прийомам надати перевагу?

● Що робити, щоб кожному учневі було легко і цікаво здобувати знання?   На сучасному освітньому просторі педагогам пропонується значна кількість оригінальних технологій, методик, прийомів навчання дитини. Важливо уміти обрати саме ті, які імпонують учителеві, ефективні у роботі з кожним конкретним учнем, класом. «Мнемотехніка» користується попитом, досвід роботи за цією методикою доводить її ефективність.

Методи “Мнемотехніки” досить різноманітні. Завдяки цим методикам в учнів розвивається зорова, слухова, тактильна, нюхова пам’ять, довільна увага, вербальне та невербальне мислення, вміння відтворювати, творча уява й мовлення. То вчити чи навчати? Звичайно, навчати правильно сприймати нові знання, правильно їх відтворювати і правильно ними користуватися. Але як? Чому до школи приходять діти відносно однаковими, а вже там стають відмінниками чи невстигаючими? Чому зникає легкість пізнання?   Чомусь вважається, що пам’ять у всіх різна, але чи багато хто з нас замислювався, чому всі розуміють та відтворюють тисячі слів рідної мови; чому запам’ятовують назви тисячі предметів ще в дошкільному віці? На ці та багато інших питань дає відповіді «Мнемотехніка».

Навчальний план курсу (Програма)

Використання методів Мнемотехніки у початковій школі
Відео: Використання методів Мнемотехніки у початковій школі ВІДКРИТО 00:00:00
Презентація: Використання методів Мнемотехніки у початковій школі 00:00:00

Відгуки

Н.Д.

рейтинг
  • 5 звезды 0
  • 4 звезды 0
  • 3 звезды 0
  • 2 звезды 0
  • 1 звезды 0

Відгуки поки ніхто не залишив

ПРОЙТИ КУРС
d-academy© ВГ"Основа"©
0
X