Slider

План:
1. Визначення поняття «розлад аутистичного спектра» (РАС).
2. Загальні характерні ознаками РАС.
3. У який спосіб можна організувати навчання дітей з РАС в умовах інклюзивної освіти?
4. Інтерактивна книга як засіб роботи з дітьми з РАС.
5. Приклад інтерактивного-навчального посібника для дітей з РАС.
6. Особливості створення інтерактивних книг та досвід їх використання.

Спікери: ТАРАСЕНКО НЕЛЛІ ВІКТОРІВНА, к.п.н., головний редактор журналу «Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Корекційна педагогіка».

РАССКАЗОВА ОЛЬГА ІГОРІВНА, доктор педагогічних наук, завідуюча кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи КУ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія».

Навчальний план курсу (Програма)

Використання інтерактивних книг в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру в умовах інклюзивної освіти
Відео: Використання інтерактивних книг в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру в умовах інклюзивної освіти ВІДКРИТО 00:00:00

Відгуки

Н.Д.

рейтинг
  • 5 зірок 0
  • 4 зірок 0
  • 3 зірок 0
  • 2 зірок 0
  • 1 зірок 0

Відгуки поки ніхто не залишив

Дистанційні курси

Результат наших курсів - це перемоги наших слухачів на конкурсах, це слова захоплення керівництва і колег, це впевненість у власних силах і подолання нових вершин.

Приєднуйтесь до 5408 своїх колег, які вже навчаються на нашому сайті.

Зараз онлайн

Никого нет on-line

Перевірка серії сертифікату

  • Серія сертифікату складається с трьох числових блоків формату ####-####-####, кількість цифр варітивна та є унікальною
  • Пошук використовується лише для перевірки вже існуючих електронних сертифікатів, згенерованих платформою.
  • Пошук здійснюється лише за номером електронного сертифікату, паперові сертифікати не заносяться до системи
|
ВГ "Основа"© / "Дистанційна Академія" ©
0
X