(057) 73-19-634 // +38(068) 37-54-634 // +38(066) 82-04-065

Сайт працює у тестовому режимі! Про будь які помилки у роботі на сайті повідомляйте у формі на сайті

Використання інтерактивних книг в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру в умовах інклюзивної освіти

План:
1. Визначення поняття «розлад аутистичного спектра» (РАС).
2. Загальні характерні ознаками РАС.
3. У який спосіб можна організувати навчання дітей з РАС в умовах інклюзивної освіти?
4. Інтерактивна книга як засіб роботи з дітьми з РАС.
5. Приклад інтерактивного-навчального посібника для дітей з РАС.
6. Особливості створення інтерактивних книг та досвід їх використання.

1 СЛУХАЧ/ІВ У СПИСКУ

Спікери: ТАРАСЕНКО НЕЛЛІ ВІКТОРІВНА, к.п.н., головний редактор журналу «Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Корекційна педагогіка».

РАССКАЗОВА ОЛЬГА ІГОРІВНА, доктор педагогічних наук, завідуюча кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи КУ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія».

Навчальний план курсу (Програма)

Використання інтерактивних книг в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру в умовах інклюзивної освіти
Відео: Використання інтерактивних книг в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру в умовах інклюзивної освіти ВІДКРИТО 00:00:00

Відгуки

Н.Д.

рейтинг
  • 5 звезды 0
  • 4 звезды 0
  • 3 звезды 0
  • 2 звезды 0
  • 1 звезды 0

Відгуки поки ніхто не залишив

d-academy© ВГ"Основа"©