+38 (068) 375-46-34
+38 (066) 820-40-65

План:
1. Визначення поняття «розлад аутистичного спектра» (РАС).
2. Загальні характерні ознаками РАС.
3. У який спосіб можна організувати навчання дітей з РАС в умовах інклюзивної освіти?
4. Інтерактивна книга як засіб роботи з дітьми з РАС.
5. Приклад інтерактивного-навчального посібника для дітей з РАС.
6. Особливості створення інтерактивних книг та досвід їх використання.

Спікери: ТАРАСЕНКО НЕЛЛІ ВІКТОРІВНА, к.п.н., головний редактор журналу «Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Корекційна педагогіка».

РАССКАЗОВА ОЛЬГА ІГОРІВНА, доктор педагогічних наук, завідуюча кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи КУ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія».

Навчальний план курсу (Програма)

Використання інтерактивних книг в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру в умовах інклюзивної освіти
Відео: Використання інтерактивних книг в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру в умовах інклюзивної освіти ВІДКРИТО 00:00:00

Відгуки

Н.Д.

рейтинг
  • 5 зірок 0
  • 4 зірок 0
  • 3 зірок 0
  • 2 зірок 0
  • 1 зірок 0

Відгуки поки ніхто не залишив

5 СЛУХАЧ/ІВ У СПИСКУ

Дистанційні курси

Результат наших курсів - це перемоги наших слухачів на конкурсах, це слова захоплення керівництва і колег, це впевненість у власних силах і подолання нових вершин.

Приєднуйтесь до 2751 своїх колег, які вже навчаються на нашому сайті.

Зараз онлайн

Рисунок профиля (Доманська Наталія Валеріївна)

Перевірка сертифікату

Для перевірки лише електронних сертифікатів, згенерованих платформою.


Паперові /з мокрою печаткою за участь в онлайн заходах до системи не заносяться.


|
Дистанційна Академія ©
0
X