(057) 73-19-634 // +38(068) 37-54-634 // +38(066) 82-04-065

Сайт працює у тестовому режимі! Про будь які помилки у роботі на сайті повідомляйте у формі

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках, або Як не бути динозавром в освітньому просторі

Вимерлих динозаврів трохи шкода. Вони не зуміли пристосуватися до нових умов життя, бідолахи. Але вони надали нам гарний урок — змінюйся і розвивайся, або програєш.
Ні, ні, ми не динозаври. Ми прагнемо змін і поспішаємо за часом. Тож нам требі дізнатися, як застосовувати на уроках усі ці драйвові фішки, що на методичній мові називаються «інформаційно-комунікаційні технології».

6 СЛУХАЧ/ІВ У СПИСКУ

Рогова Наталія Володимирівна 

Американський філософ і вчений Норберт Вінер сказав, що «ми змінили своє оточення так радикально, що тепер повинні змінювати себе, щоб жити в цьому новому оточенні». Заплющіть на мить очі та пригадайте, як змінювалися такі звичні повсякденні речі навколо вас. Наприклад, капці, чайник, пральна машинка, одна зі шкідливих звичок жінок і не тільки… – телефон, пристрій для написання статзвітів наприкінці семестру –  калькулятор та ще багато-багато інших речей. Інформатизація суспільства завойовує світ. Це перспективний шлях до економічного, соціального і культурного розвитку, і тому ми, педагоги, не повинні стояти осторонь цих процесів, а мусимо крокувати в ногу з часом. Пригадайте динозаврів. Які у Вас виникають асоціації?  А чому вони вимерли? За однією з версій, не могли пристосуватися до оточення, у якому опинилися. А яких дітей ми навчаємо? Центеніалів, які народилися в 2000-х рр. і не уявляють свого життя без ґаджетів та Всесвітньої павутини. І щоб не бути динозаврами в освітньому просторі, щоб уроки були сучасними, цікавими й корисними для наших учнів, ми, учителі, зобов’язані використовувати в освітньому процесі інформаційно-комунікаційні технології.   Які Інтернет-ресурси  і, найголовніше, як їх застосовувати на уроках? Залюбки поділюся  з Вами  своїм досвідом.

Навчальний план курсу (Програма)

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках, або Як не бути динозавром в освітньому просторі
Відео: Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках, або Як не бути динозавром в освітньому просторі ВІДКРИТО 00:00:00
Презентація: Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках, або Як не бути динозавром в освітньому просторі 00:00:00

Відгуки

5

5
1 рейтинг
  • 5 звезды 1
  • 4 звезды 0
  • 3 звезды 0
  • 2 звезды 0
  • 1 звезды 0
  1. 5

    Дуже інформативний курс, містить приклади використання різних ресурсів на уроках української мови та літератури. Коротко, чітко і зрозуміло! Дякую спікеру за те, що поділилася досвідом своєї роботи!

ПРОЙТИ КУРС
d-academy© ВГ"Основа"©
0
X