Slider

Інформаційно-комунікаційні технології в навчально-виховному процесі мають слугувати досягненню педагогічних цілей − формуванню в учнів певних навичок. Досягненню зазначеної мети сприяє використання в навчально-виховному процесі методу проектів, що ґрунтується на положеннях таксономії Б. Блума.

На майстер-класі ви дізнаєтеся:

-види діяльності учнів у відповідності до рівнів таксономії Б. Блума;

-Інтернет-сервіси для організації та здійснення визначених видів діяльності та приклади їх застосування;

-педагогічне колесо А.Каррингтона;

Навчитесь:

формулювати завдання за таксономією Б. Блума і створювати їх за допомогою Інтернет-сервісів.

Навчальний план курсу (Програма)

Таксономія Блума у проектуванні навчальних завдань за допомогою Інтернет-сервісів
Відео: Таксономія Блума у проектуванні навчальних завдань за допомогою Інтернет-сервісів 00:00:00
Презентація: Таксономія Блума у проектуванні навчальних завдань за допомогою Інтернет-сервісів 00:00:00

Відгуки

Н.Д.

рейтинг
  • 5 зірок 0
  • 4 зірок 0
  • 3 зірок 0
  • 2 зірок 0
  • 1 зірок 0

Відгуки поки ніхто не залишив

Дистанційні курси

Результат наших курсів - це перемоги наших слухачів на конкурсах, це слова захоплення керівництва і колег, це впевненість у власних силах і подолання нових вершин.

Приєднуйтесь до 5408 своїх колег, які вже навчаються на нашому сайті.

Зараз онлайн

Никого нет on-line

Перевірка серії сертифікату

  • Серія сертифікату складається с трьох числових блоків формату ####-####-####, кількість цифр варітивна та є унікальною
  • Пошук використовується лише для перевірки вже існуючих електронних сертифікатів, згенерованих платформою.
  • Пошук здійснюється лише за номером електронного сертифікату, паперові сертифікати не заносяться до системи
|
ВГ "Основа"© / "Дистанційна Академія" ©
0
X