Один з основних принципів педагогіки полягає в тому, що вчитель повинен чітко усвідомлювати яку проблему він хоче вирішити, якої мети досягти, використовуючи ту чи іншу форму роботи на уроці. А проблем у нас багато. Зокрема:
– діти немотивовані до навчання – відмовляються відповідати біля дошки
– погано запам’ятовують навчальний матеріал
– не вміють застосовувати набуті знання у повсякденному житті
– нічим не цікавляться, байдужі
– взагалі з неохотою ходять до школи.

Які ж форми роботи на уроці може використати вчитель, щоб успішно вирішувати ці проблеми?

Спікер Юрко Ольга, ЗОШ №20, м. Рівне

Навчальний план курсу (Програма)

Сучасний урок: від учнівського «Не хочу» до «Знаю, вмію, застосую»
Відео: Сучасний урок: від учнівського «Не хочу» до «Знаю, вмію, застосую» ВІДКРИТО 00:00:00
Презентація: Сучасний урок: від учнівського «Не хочу» до «Знаю, вмію, застосую» 00:00:00

Відгуки

Н.Д.

рейтинг
  • 5 зірок 0
  • 4 зірок 0
  • 3 зірок 0
  • 2 зірок 0
  • 1 зірок 0

Відгуки поки ніхто не залишив

Дистанційні курси

Результат наших курсів - це перемоги наших слухачів на конкурсах, це слова захоплення керівництва і колег, це впевненість у власних силах і подолання нових вершин.

Приєднуйтесь до 4090 своїх колег, які вже навчаються на нашому сайті.

Зараз онлайн

Никого нет on-line

Перевірка сертифікату

Для перевірки лише електронних сертифікатів, згенерованих платформою.


Паперові /з мокрою печаткою за участь в онлайн заходах до системи не заносяться.


|
ВГ "Основа"© / "Дистанційна Академія" ©
0
X