(057) 73-19-634 // +38(068) 37-54-634 // +38(066) 82-04-065

Сайт працює у тестовому режимі! Про будь які помилки у роботі на сайті повідомляйте у формі

Реалізація системно-діяльнісного підходу до навчання учнів у початковій школі на засадах педагогіки партнерства

На відео незвичний клас: парти стоять дивно, лунають голосні розмови. Камера дає крупний план: малеча тулиться у купу, щось жваво обговорює, оченята виблискують… Що це? Учителька десь пішла і залишила дітей. Дослухаємося…
Стало ще дивовижніше:
— Я спікер, — хтось вигукує.
— Я секретар!
Здається не бешкетують. Ось, підіймають руки, читають підручник, один записує, питає, чи всі погоджуються, хтось заперечує…
Так виглядає педагогіка партнерства. Ми впевнені, ці учні не позіхають на уроках.
Сподобалося? Мерщій на вебінар до Ольги Піскун.

1 СЛУХАЧ/ІВ У СПИСКУ

Піскун Ольга Леонідівна

  В умовах реформування сучасної освіти одним із важливих напрямів роботи є встановлення ефективного спілкування та взаємодії між вчителями, учнями та їх батьками. Всі вони бо’єднані спільними цілями та є повноправними учасниками освітнього процесу і однаковою мірою несуть відповідальність за результат. Саме тому, в сучасному освітньому просторі набуває популярності педагогіка партнерства, провідними ідеями якої є створення максимально комфортних умов для навчання з точки зору психологічно-емоційного стану. Навчальний процес зорієнтований на розвиток особистості кожного учня через освітню діяльність, яка забезпечується через взаємодію дитини з класним колективом, вчителями та батьками. Дитина у школі вже не є пасивним слухачем, якого наповнюють знаннями, а є активним здобувачем знань через взаємодію з іншими суб’єктами навчання. Задля того, щоб зробити процес пізнання навколишнього світу ефективним та якісним у початковій школі широкого вжитку набувають групові методи роботи. Завдяки систематичному використанню цих методів у освітньому процесі в учнів молодшого шкільного віку відбувається підвищення їх суб’єктивної активності, становлення потреби в саморозвитку. В таких умовах організації пізнавальної діяльності школярі отримують почуття насолоди, мають свободу вибору та прийняття відповідальності, здобуваючи впевненість у своїх силах. Отже, стають щасливими та успішними.

Навчальний план курсу (Програма)

Реалізація системно-діяльнісного підходу до навчання учнів у початковій школі на засадах педагогіки партнерства
Відео: Реалізація системно-діяльнісного підходу до навчання учнів у початковій школі на засадах педагогіки партнерства ВІДКРИТО 00:00:00
Презентація: Реалізація системно-діяльнісного підходу до навчання учнів у початковій школі на засадах педагогіки партнерства 00:00:00

Відгуки

Н.Д.

рейтинг
  • 5 звезды 0
  • 4 звезды 0
  • 3 звезды 0
  • 2 звезды 0
  • 1 звезды 0

Відгуки поки ніхто не залишив

ПРОЙТИ КУРС
d-academy© ВГ"Основа"©
0
X