Педагогіка сьогодення в дні сьогоднішньому. Пошук шляхів для оптимізації процесів навчання як

для учнів, так і для вчителів. Заснованих, з урахуванням різних індивідуальних особливостей дітей.

Педагог повинен вчасно визначити тип пам’яті учня і використовувати її в освітньому процесі. Не забуваючи про те, щоб активізувати і інші види пам’яті. Такім чином процес навчання зсередини стає цікавим і допомагає адаптації учня до пізнавальним процесам в зручній для нього формі. І ця форма – память. А саме, її тип і вид.

Навчальний план курсу (Програма)

Пам'ять як психічний пізнавальний процес або педагогіка для індивідуума
Відео: Пам’ять як психічний пізнавальний процес або педагогіка для індивідуума 00:00:00
Презентація: Пам’ять як психічний пізнавальний процес або педагогіка для індивідуума 00:00:00

Відгуки

Н.Д.

рейтинг
  • 5 зірок 0
  • 4 зірок 0
  • 3 зірок 0
  • 2 зірок 0
  • 1 зірок 0

Відгуки поки ніхто не залишив

СЛУХАЧ/ІВ У СПИСКУ

    Дистанційні курси

    Результат наших курсів - це перемоги наших слухачів на конкурсах, це слова захоплення керівництва і колег, це впевненість у власних силах і подолання нових вершин.

    Приєднуйтесь до 3465 своїх колег, які вже навчаються на нашому сайті.

    Зараз онлайн

    Никого нет on-line

    Перевірка сертифікату

    Для перевірки лише електронних сертифікатів, згенерованих платформою.


    Паперові /з мокрою печаткою за участь в онлайн заходах до системи не заносяться.


    |
    0
    X