Slider

Педагогіка сьогодення в дні сьогоднішньому. Пошук шляхів для оптимізації процесів навчання як

для учнів, так і для вчителів. Заснованих, з урахуванням різних індивідуальних особливостей дітей.

Педагог повинен вчасно визначити тип пам’яті учня і використовувати її в освітньому процесі. Не забуваючи про те, щоб активізувати і інші види пам’яті. Такім чином процес навчання зсередини стає цікавим і допомагає адаптації учня до пізнавальним процесам в зручній для нього формі. І ця форма – память. А саме, її тип і вид.

Навчальний план курсу (Програма)

Пам'ять як психічний пізнавальний процес або педагогіка для індивідуума
Відео: Пам’ять як психічний пізнавальний процес або педагогіка для індивідуума 00:00:00
Презентація: Пам’ять як психічний пізнавальний процес або педагогіка для індивідуума 00:00:00

Відгуки

Н.Д.

рейтинг
  • 5 зірок 0
  • 4 зірок 0
  • 3 зірок 0
  • 2 зірок 0
  • 1 зірок 0

Відгуки поки ніхто не залишив

Дистанційні курси

Результат наших курсів - це перемоги наших слухачів на конкурсах, це слова захоплення керівництва і колег, це впевненість у власних силах і подолання нових вершин.

Приєднуйтесь до 5227 своїх колег, які вже навчаються на нашому сайті.

Зараз онлайн

Рисунок профиля (Білоконь Ірина Миколаївна)
Рисунок профиля (Молгачова Марина Юріївна)
Рисунок профиля (Антикало Ірина Віталіївна)
Рисунок профиля (Черенкова Тетяна Миколаївна)
Рисунок профиля (Романко Любов Григорівна)

Перевірка серії сертифікату

  • Серія сертифікату складається с трьох числових блоків формату ####-####-####, кількість цифр варітивна та є унікальною
  • Пошук використовується лише для перевірки вже існуючих електронних сертифікатів, згенерованих платформою.
  • Пошук здійснюється лише за номером електронного сертифікату, паперові сертифікати не заносяться до системи
|
ВГ "Основа"© / "Дистанційна Академія" ©
0
X