(057) 73-19-634 // +38(068) 37-54-634 // +38(066) 82-04-065

Сайт працює у тестовому режимі! Про будь які помилки у роботі на сайті повідомляйте у формі

Пам’ять як психічний пізнавальний процес або педагогіка для індивідуума

СЛУХАЧ/ІВ У СПИСКУ

    Педагогіка сьогодення в дні сьогоднішньому. Пошук шляхів для оптимізації процесів навчання як

    для учнів, так і для вчителів. Заснованих, з урахуванням різних індивідуальних особливостей дітей.

    Педагог повинен вчасно визначити тип пам’яті учня і використовувати її в освітньому процесі. Не забуваючи про те, щоб активізувати і інші види пам’яті. Такім чином процес навчання зсередини стає цікавим і допомагає адаптації учня до пізнавальним процесам в зручній для нього формі. І ця форма – память. А саме, її тип і вид.

    Навчальний план курсу (Програма)

    Пам'ять як психічний пізнавальний процес або педагогіка для індивідуума
    Відео: Пам’ять як психічний пізнавальний процес або педагогіка для індивідуума 00:00:00
    Презентація: Пам’ять як психічний пізнавальний процес або педагогіка для індивідуума 00:00:00

    Відгуки

    Н.Д.

    рейтинг
    • 5 звезды 0
    • 4 звезды 0
    • 3 звезды 0
    • 2 звезды 0
    • 1 звезды 0

    Відгуки поки ніхто не залишив

    ПРОЙТИ КУРС
    d-academy© ВГ"Основа"©
    0
    X